جستجو
فارسی
دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    شناخت خانم ها از روی جواهرات

    شناخت خانم ها از روی جواهرات

    سلیقه خانم ها در انتخاب جواهرات می تواند تا حد قابل توجهی شخصیت آنها را بازگو نماید. به طور کلی خانم ها با انتخاب زیورالات در واقع شخصیت و روحیات و خصوصیات خور را باز گو می کنند. بر همین اساس دنیای جواهرات از تنوع بی نظیری برخوردار است تا با هر نوع روحیه و شخصیتی سازگاری داشته باشد. در واقع نوع جواهراتی که توسط یک خانم انتخاب و استفاده می شود می تواند دنیای درون او را به دیگران معرفی نماید.

    نوع زیورالات مورد استفاده توسط خانم ها به طرز قابل توجهی بر محیط بیرون تاثیر گذار خواهد بود و می توان شخصیت هر خانم را با جواهراتی که انتخاب کرده است مورد ارزیابی قرار داد.شاید شما بخواهید برای خانمی به عنوان همسر، مادر و یا یک دوست زیورالات به عنوان هدیه خریداری نماید. درست است که اکثر خانم ها با دیدن هدایایی با ارزش مانند طلا و جواهرات ذوق زده و خوشحال خواهند شد ولی آنچه اهمیت دارد انتخاب این جواهرات متناسب با نوع شخصیت خانم ها است.

    اگر اطلاعات کافی درباره شخصیت و ویژگی های او داشته باشید می توانید جواهراتی خریداری نمایید که طرف مقابل با دیدن آن به شدت به وجد آید. در ادامه به نوع جواهراتی که هر خانم با هر نوع خصوصیات اخلاقی علاقه دارد می پردازیم.این راهنمایی کمک بسزایی به افراد مختلف مخصوصا آقایان خواهد کرد تا در خرید خود علاوه بر هزینه ای که انجام میدهند با کمی دقت انتخابی درست متناسب با روحیات خانم مورد علاقه خود انجام دهند و به این ترتیب قلب طرف مقابل را بدست آورند.

    طلا| انواع طلا| طراحی طلا

    خانم های سلطنتی :

    خانم های سلطنتی علاقه بسیار زیادی به جواهرات و سنگ های گرانقیمت دارند، فراموش نکنید اگر قصد خرید زیورالات برای چنین خانم هایی دارید به یک طلای ساده بسنده نکنید. یک قطعه طلا مانند انگشتر یا گل سینه که با سنگ های قیمتی مانند زمرد یا کهربا و الماس تزیین شده است به شدت مورد علاقه خانم های سلطنتی خواهد بود.

    در واقع زیورالات جواهر نشان را حتما در اولویت انتخاب خود برای چنین خانم هایی قرار دهید.اگر به زیورالات مورد استفاده این گونه خانم ها توجه نمایید مشاهده می کنید که استفاده از جواهر و سنگ های قیمتی در زیورالات آنها به چشم می خورد.شما می توانید متناسب با سن و سال طرف مقابل نوع مناسب از زیورالات مانند انگشتری، گل سینه ، گوشواره و... انتخابی نمایید ولی سنگ های قیمتی را فراموش نکنید چرا که این خانم ها تجمل گرا هستند.

    خانم های به روز :

    خانم هایی که به روز هستند سلیقه آن ها مدام تغییر می کند و متناسب با پیشرف مد روز زیورالات خود را انتخاب می کنند. می توانید به کالکشن زیورالات به روز مراجعه نمایید و یکی از زیورالات جدید و مد روز را انتخاب کنید. انتخاب زیورالاتی که در فشن شو ها مدام تبلیغ می شود می تواند دل یکم خانم به روز را بدست آورد. برای مثال ما به شما دستبند هایی با طرح های هندسی و یا گوشواره های بزرگ و امروزی را پیشنهاد می کنیم.

    خانم های مدرن :

    انتخاب یک نیم ست مدرن برای خانم هایی که زندگی مدرن و امروزی با سلیقه آنها مطابق است گزینه مناسبی می باشد. شما می توانید یک جفت گوشواره با طرحی متفاوت و شکلی خاص برای یک خانم مدرن انتخاب کنید، خانم های مدرن علاقه زیادی به طرح های هندسی و گرافیکی خاص دارند که شما می توانید با خرید زیورالاتی با این گونه طراحی ها به اعماق دل خانم های مدرن نفوذ نمایید و او را از داشتن سلیقه ای بسیار مناسب مطمئن کنید.

    خانم های سنتی :

    خانم های سنتی علاقه زیادی به طرح های اسلیمی و سنتی دارند، در مورد جواهرات هم همین امر صادق است انتخاب زیورالاتی که کمی قدیمی و سنتی و در عین حال همواره شیک و جذاب هستند می تواند مورد پسند این گونه خانم ها باشد.

    انتخاب یک گردنبند زیبا که با یاقوت قرمز طراحی شده است می تواند مورد پسند خانم های سنتی باشد، می توانید این گردنبند را در کنار یک جفت گوشواره یاقوت نشان به او هدیه دهید، رنگ قرمز یاقوت زیبایی و جلوه زیورالات را بسیار چشم نواز و جذاب خواهد کرد. بهتر است برای خانم های سنتی طلا با رنگ زرد خریداری نمایید که توسط طلا ساز به اندازه کافی روی آن کار شده باشد. این گونه طلاها ممکن است اجرت ساخت بالاتری داشته باشد ولی زیبایی آن هر خانم سنتی را به خود جذب خواهد کرد.

    طلا| انواع طلا| طراحی طلا

    خانم های ساده :

    می توان گفت انتخاب زیورالات ساده این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، و علاوه بر خانم های ساده پسند خانم های مدگرا  هم به این گونه جواهرات توجه ویژه ای دارند. به طور کلی زیور الات ساده و شیک مورد پسند خانم های ساده است.جواهراتی که زرق و برق کمتری دارند و طراحی ساده و شیکی دارند بسیار مناسب است. می توان یک گوشواره ساده با طراحی شیک و امروزه را به عنوان هدیه ای مناسب برای این گونه خانم ها در نظر گرفت و یا یک سنجاق سینه با طراحی ساده و امروزی می تواند انتخاب مناسبی باشد. انتخاب جواهراتی با تزیین الماس به رنگ های ملایم می تواند مطابق با سلیقه خانم های ساده باشد.

    خانم های مشکل پسند :

    انتخاب هدیه برای خانم های سخت پسند می تواند کمی مشکل باشد اما نگران نباشید، به شما برای خرید زیورالات برای این گونه خانم ها نمونه های مروارید را پیشنهاد می کنیم. یک گردنبند مروارید می تواند مشکل پسند ترین خانم ها را نیز راضی نماید، یک جفت گوشواره مروارید در کنار این گردنبند نیز می تواند جذابیت  آن را چند برابر نماید. افراد مشکل پسند هنگام انتخاب زیورالات به ریز ترین و جزئی ترین موارد نیز توجه می کنند و جزئیات برای آن ها بسیار مهم است.

    مروارید همواره برای مشکل پسندان جذاب و زیبا بوده است، خانم هایی که از ست های مروارید استفاده می کنند معمولا در انتخاب زیورالات خود بسیار حساسیت به خرج می دهند و حاضر نیستند هر نوع جواهر و یا زیورالاتی را انتخاب نمایند.

    سلیقه همه خانم ها :

    شاید طرف مقابل خود را نشناسید و قرار باشد برای او هدیه ای بخرید در این حالت انتخاب هدیه ای که برای هر نوع سلیقه ای جذاب به نظر برسد پیشنهاد معقولی است.  ما به شما خرید زمرد سبز را پیشنهاد می کنیم. می توانید با خرید یک جفت گوشواره زمرد نشان در کنار یک آویز زمرد نشان که هرچقد بزرگتر باشد جلا و زیبایی بیشتری خواهد داشت دل هر خانمی در هر سلیقه ای را بدست آورید و مستقیم به هدف بزنید.

    نظرات
    ثبت نظرات Close