جستجو
فارسی
دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "2020"  از "ayriwa"

    نظر ها  (0) طلای ۱۸ عیار چیست؟ یا عیار طلا چیست؟
    طلا فلزی بسیار زیبا و نرم می باشد که از آن در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود. طلا به صورت خالص بسیار نرم و انعطاف پذیر است و باید بیان شود که عیار طلا خالص 24 می باشد. طلای 18 عیار نسبت به طلای 24 از درجه خلوص کم تری برخوردار است اما به دلیل ترکیب با فلزات دیگر، از مقاومت مناسبی بهره مند می باشد و برای ساخت زیور آلات، یک گزینه مناسب است.
    نظر ها  (0) اجرت طلا چیست؟
    همه افراد به هنگام خرید طلا با واژه اجرت طلا برخورد کرده اند. باید بیان شود که اجرت طلا به معنای هزینه ساخت زیور آلات می باشد و هر چه طلا ظریف تر بوده و زمان بیشتری برای ساخت آن صرف شده باشد، قطعا از اجرت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. در این مقاله به بررسی کامل اجرت طلا و طلای کم اجرت می پردازیم.
    نظر ها  (0) فواید استفاده از طلا چیست؟

    طلا از دیرباز مورد استفاده ی مردم قرار می گرفته و همچنین با سلامت انسان رابطه مستقیم داشته است. دانشمندان درباره ی خواص طلا صحبت های زیادی کردند و پی بردند که طلا فلزی گرم و تر است، به قلب نیرو می‌ بخشد و اگر طلا را بر روی بدن یا پوست داغ بزنید عفونتی را به وجود نمی آورد.خواص و فواید طلا از جمله مس...

    نظر ها  (0) راه های ضدعفونی کردن طلا و جواهرات در خانه

    راه های ضدعفونی طلا| روش های ضد عفونی طلا | نگهداری از طلا| وقتی که از طلا و جواهر به مدت طولانی استفاده میکنید امکان دارد که کثیف شود و نیاز به تمیز کردن و ضدعفونی کردن داشته باشد. به طور کلی برای تمیز کردن طلا و جواهرات می توانید از روش های زیر استفاده کنید. باید بدانید که تمیز کردن و ضد عفونی کردن طلا و جواهر باعث براقیت و درخشندگی آن نیز می شود.برای ضد عفونی‌کردن طلا می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و مخلوط این دو محلول خمیری را به شما می دهد که می توانید با مالیدن خمیر بر روی طلا ان را تمیز کنید.

    نظر ها  (0) انتخاب گردنبند طلا
    گردنبند طلا از گذشته های دور یکی از پر استفاده ترین نوع زیورآلات محسوب می شود، به طوری که در گنجینه های یافت شده توسط باستان شناسان، همیشه گردنبندهای طلا بخش بزرگی از آن گنج را تشکیل می دهند. همچنین این نوع از جواهرات در بین خانم ها بسیار مورد توجه است.
    نظر ها  (0) سفارش ساخت طلا

    با گذشت زمان و پیشرفت علم و گسترش یافتن فضای مجازی و اینترنت، افراد مدل ها و طرح های مختلفی از طلا را مشاهده می کنند. شما می توانید در زرگری ها به دنبال طرح موردنظر خود باشید. اما گاهی ممکن است نتوانید طلای مورد نظر خود را پیدا کنید و اگر هم بتوانید آن را پیدا کنید قیمت آن بسیار بالا می باشد. این کار ممکن است برای برخی بسیار وقت گیر باشد.

    نظر ها  (0) پلاک طلا
    یکی از دغدغه های خانم ها خرید پلاک طلا مناسب برای زنجیر های طلا می باشد. باید بیان شود که خرید پلاک طلا می تواند از نظر حفظ سرمایه شما، بسیار مفید باشد به دلیل آن که نسبت به سایر زیور آلات طلا از اجرت کم تری برخوردار است. خرید پلاک طلا می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن باشد.
    نظر ها  (0) دستبند کارتیر طلا

    کمپانی کارتیر توسط لوییس فرانسیس کارتیر در سال ۱۸۴۷در پاریس تاسیس شد. این برند زیور آلات جز پر طرفدار ترین برند در بین بانوان است. این برند زیورآلات دارای  ۲۰۰ شرکت در ۱۲۵ کشور است. قدیمی ترین و تاریخی ترین شعبه های این برند در کشورهای پاریس، لندن و نیویورک است. به دلیل اینکه این برند از یک خانواده سلطنتی به وجود آمده است بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تنها اشخاص ثروتمند می ‌توانند این برند را داشته باشند و برای افراد معمولی جامعه پیشنهاد نمی شود، در صورتی که چنین نیست.

    نظر ها  (0) ست طلای عروس چیست؟
    یکی از زیباترین بخش های مراسم عقد و عروسی خرید سرویس طلای عروس است. سرویس طلای عروس معمولا شامل: گردنبند، دستبند و یک جفت گوشواره و در بعضی موارد یک انگشتر است؛ خرید سرویس طلا برای عروس همان هدیه داماد به همسر خود در ابتدای فصل جدید زندگی مشترک‌شان است.
    نظر ها  (0) گردنبند برلیان چیست؟

    گردنبند برلیان | روش تشخیص برلیان | برلیان چیست؟ | عیار برلیان | با افزایش روز افزون قیمت طلا در بازار جهانی، مردم جهان به استفاده از سنگ های زینتی برای زیورآلات خود رو آوردند. یکی از این زیرآلات گردنبند برلیان است. نگین برلیان در واقع همان سنگ جواهر الماس است که به سبک برلیان تراش خورده است. هنگام خرید الماس برلیان باید به اصل بودن آن دقت کرد.

    نظر ها  (0) عیارهای مختلف طلا چیستند؟

    عیار طلا چیست؟ | اندازه گیری عیار طلا | درصد خلوص طلا |‌میزان خلوص طلا را با عیارهای مختلف طلا نشان می دهند. بالاترین عیار طلا که متعلق به شمش طلا می باشد 24 عیار یا 999.9 عیار است. در کشورهای مختلف عیار طلا ی خاصی رواج دارد. در کشور های شرقی به علت سرمایه ای بودن طلا، عیارهای بالاتری از طلا رواج دارند.

    نظر ها  (0) طراحی طلا چیست؟
    طراح طلا و جواهر، با استفاده از مواد مختلف از جمله طلا، نقره و سنگ های قیمتی، جواهرات را طراحی کرده و درست میکند.امروزه صنعت ساخت و طراحی طلا در جهان به علت ویژگی های خاص این رشته ظرفیت زیادی برای گسترش خود دارد.
    نظر ها  (0) سنگ های زینتی ایران

    سنگ های زینتی محبوبی در نقاط مختلف جهان وجود دارند که کاربردهای زیادی به ویژه در صنایع جواهر سازی دارند. در کشور ما نیز از قدیم الایام توجه ویژه ای به سنگ های زینتی می شده است. و حتی گذشتگان به وجود خواص جادویی در سنگ ها اعتقاد داشتند.

    نظر ها  (0) طلا سفید چیست؟
    زیورآلات طلا به دو صورت زرد و سفید در طلا فروشی ها به فروش می رسند، امروزه طلای سفید طرفداران خاص خود را دارد به نوعی که این افراد از طلای زرد فاصله گرفته و به سمت خرید و استفاده از این طلای سفید یا صورتی بروند و زیبایی‌ها هنر جواهرات را آشکار سازند،
    نظر ها  (0) دعای شرف الشمس و اعتقادات مربوط به آن

    شرف الشمس که در باور عموم نوعی سنگ بوده است، یکی از با ارزش ترین دعاهایی است که بر روی نگین انگشتر حک می شود.در واقع می توان گفت شرف الشمس دعایی بوده که از خواص بسیار بالایی برخوردار بوده  و در استفاده از آن باید آداب مختلفی رعایت شود و دلیل محافظت خوب از آن قدیسی است که از آن برخوردار می باشد.به همین علت افراد زیادی که از اعتقادات بالایی بهره مند هستند، انگشتری از این دعا را برای خود تهیه می کنند و نوع تهیه آن بر روی جنسیت تاثیر نمی گذارد. این بدان معناست که هم زن و هم مرد می توانند انگشتری زیبا با رنگ زرد که این دعا بر روی آن حک گردیده است را تهیه نمایند.

    نظر ها  (0) هنر مخراج کاری و نگاهی به پیشینه آن

    امروزه یکی از کاربردی ترین هنرها که در ساخت زیورآلات و جواهرسازی به کار می رود، مخراج کاری  است. زیورآلات بسیاری وجود دارند که با استفاده از ترکیب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی همراه با فلزات به وجود می آیند.

    هنگامی که قرار است فلزات با سنگ های مختلف اتصال پیدا کنند، نقش هنر مخراج کاری  را می توان مشاهده کرد.

    نظر ها  (0) برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن النگو چیکار کنیم؟
    خم شدن و شکستن النگو طلا یکی از دغدغه های اصلی برای خانم ها می باشد. اگر از قطعات طلای خود به خوبی مراقبت کنید، جواهرات شما طول عمر بیشتری خواهند داشت و جلوه و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد. در نتیجه، دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت
    نظر ها  (0) خاتم زمرد

    از آن جایی که درجه مقاومت خاتم زمرد  بین 7.5 تا 8 است، بدین معناست که می تواند استحکام نسبتا بالایی از خود در برابر ضربه، خش و خوردگی از خود نشان دهد ولی با این حال با یک اشتباه ممکن است این سنگ شما ضربات بدی را ببیند. به همین دلیل باید بتوانید از آن در برابر عوامل مختلف نگهداری کنید

    .گاهی اوقا...

    نظر ها  (0) آشنایی با اطلاعات یاقوت کبود
    استفاده از سنگ های زینتی از دیرباز تا کنون مان همه افراد رواج داشته است. سنگ های بسیار زیبا و خاصی وجود دارند که از آ« ها در صنعت ساخت زیور آلات و جواهرات استفاده می شود و یکی از این سنگها، سنگ یاقوت کبود می باشد. این سنگ بسیار زیبا است و فواید بسیاری دارد. از یاقوت کبود بیشتر بر روی انگشتر ها گردنبند ها و ... استفاده می شود .
    نظر ها  (0) نیم ست طلا

    نیم ست طلاجزو زیورآلاتی است که علاقه فراوانی به آن از جانب خانم ها وجود دارد. به همین علت تنوع زیادی در آن موجود می باشد. به گونه ای که هر فردی علاقه مند به تهیه یکی از آن ها برای خود است تا علاوه بر اینکه بتواند ظاهر خود را شیک تر و زیباتر نماید، بلکه موفق به داشتن یک سرمایه قوی برای خود باشد. از این رو می توانید با خرید یک نیم ست طلا با یک تیر چند نشان بزنید. 

    نظر ها  (0) هر آنچه باید در مورد انگشتر عقیق مردانه بدانید

    انگشتر عقیق مردانه یکی از انواع انگشترهای مختلف بوده است که توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جذب نماید. به همین علت شکل ها و رنگ های مختلفی از آن در حال حاضر در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها استفاده کنندگان خاص خود را دارد. به دلیل تقاضا و عرضه بالای این انگشتر عقیق در ادامه قصد داریم نکات مهمی را در رابطه با انگشتر عقیق مردانه و انواع آن بگوییم.

    نظر ها  (0) دستبند چرم و طلا انتخابی مشترک

    هر فردی به دنبال شیک دیده شدن است و برای آن موارد خاصی را در نظر می گیرد. دستبند چرم نیز یکی از این موارد بوده است. پس برای آراسته دیده شدن، توصیه می شود تا مطالب زیر را با دقت تمام بخوانید. در آن صورت متوجه جذب افراد متفاوت به سمت خود خواهید شد.

    به پوست خود توجه بسیاری را داشته باشید

    پوست ی...