جستجو
فارسی
دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "2021"  از "kulla"

    نظر ها  (0) انگشتر شرف الشمس
    شرف الشمس یک نگین نیست بلکه دعایی است بسیار پر فایده منسوب به حضرت علی (ع) که روی نگین زرد رنگ انگشتر در روزی خاص حکاکی می گردد و این انگشتر به نام انگشتر شرف الشمس معروف می باشد.اما نوشتن این دعا به آداب خاصی نیاز دارد که در این مقاله مفصل راجب آن صحبت کرده ایم همراه ما باشید.
    نظر ها  (0) رکاب انگشتر نقره
    یکی از قسمت های مهم انگشتر ، رکاب انگشتر نقره است، رکاب انگشتر در طرح ها و شکل های مختلفی ساخته می شود که می توان طرح فیلی، قلم زنی، مخراج کاری، طرح صفوی و.. را نام برد که با سوار کردن نگین های زیبا روی انواع رکاب انگشتر زیبایی آن چند برابر می شود.
    نظر ها  (0) ۲۰ مدل انگشتر سنگدار زنانه
    انواع انگشتر سنگدار زنانه در بازار وجود دارد که هر یک زیبایی و ویژگی های خاص خود را دارند، سنگ های بکار رفته در انگشتر های زنانه علاوه بر ظاهر زیبا اثرات مثبتی بر دارنده آن می گذارند که همین امر باعث شده نظر خانم ها را جلب نماید.
    نظر ها  (0) دعای شرف الشمس و آداب نوشتن آن
    دعای شرف الشمس از جمله دعاهای معروفی است که روی عقیق زرد حکاکی می شود و تاثیرات مفیدی بر فردی که آن را همراه دارد می گزارد. برای تاثیر گزاری این دعا باید در هنگام نوشتن آن اداب مخصوصی رعایت شود.
    نظر ها  (0) خرید زیورآلات نقره
    افزایش خرید زیورالات نقره باعث شده این روزها انواع اکسسوری های نقره ساخته و به بازار عرضه شود. قیمت مناسب، زیبایی ظاهر و تنوع طرح این زیورالات باعث علاقه اکثر افراد به آن شده است.
    نظر ها  (0) خرید نقره
    نقره یکی از فلزات زیبا و قیمتی است که به دلیل زیبایی و کیفیت و خواصی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. افراد برای خرید نقره باید علاوه بر ظاهر به اصل بودن آن توجه کنند.
    نظر ها  (0) آبکاری نقره چگونه انجام می شود؟
    آبکاری نقره (Silver plating) روشی است که به دلایل و اهداف مختلف به صورت تکی یا در مقیاس تجاری انجام می شود. گاهی اوقات به منظور تقویت جذابیت زیبایی شناختی سایر فلزات انجام می شود. این روش اغلب برای افزایش ویژگی هدایت الکتریکی فلزات دیگر به خصوص در وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
    نظر ها  (0) خرید طلا
    خرید طلا یکی از کارهای جذابی می باشد که می تواند همراه با نکات بسیار زیاد باشد. این نکات بسیار ضروری هستند و رعایت هر کدام از آن ها می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی خرید شما بگذارند. به همین علت قصد داریم تا در ادامه به بررسی کامل این نکات بپردازیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
    نظر ها  (0) انگشتر کادویی طلا
    از نمادین ترین پیش نیاز های یک خواستگاری، خرید انگشتر کادویی طلا است. ممکن نیست که در ازدواج بین دو نفر، حرفی از انگشتر طلا زده نشود؛ بلکه خرید آن بسیار مهم است.
    نظر ها  (0) دستبند کادویی طلا
    بسیاری از افراد به هنگام مناسبت های خاص دچار شک و تردید می شوند که برای عزیزان خود چه هدیه ایی تهیه کنند و چه چیزی خریداری نمایند. باید بیان شود که خرید دستبند طلا می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد و عزیزان شما را شگفت زده کند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی دستبند کادویی طلا پرداخته ایم.
    نظر ها  (0) انگشتر سنتی
    انگشتر سنتی از نمونه انگشترهایی است که از قدیم تا به امروز وجود داشته و امروزه بسیاری از افراد به آن علاقه مند شده اند، بر همین اساس طرح های متنوعی از انگشتر های سنتی در بازار وجود دارد که می توان به نگین های حکاکی شده یا طرح های اسلیمی اشاره کرد.
    نظر ها  (0) سرویس برلیان
    در این پست توضیحات کاملی از سرویس جواهر برلیان را توضیح دادیم. حتی فرق بین الماس و برلیان را کامل بررسی کردیم. اگر قصد خرید برلیان را دارید بهتر است که به تفاوت و فرق بین برلیان اصل و تقلبی واقف باشید تا هزینه هنگفت برای سرویس برلیان تقلبی و فیک پرداخت نکنید
    نظر ها  (0) حلقه نقره
    حلقه نقره یکی از زیورالات جذاب و دوست داشتنی در بین نسل جوان است که بدلیل تنوع طرح های ارائه شده بسیارمورد توجه قرار گرفته است.ثبات رنگ، زیبایی، قیمت مناسب و تنوع از جمله مزایای حلقه نقره است.
    نظر ها  (0) عیار نقره چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم؟
    عیار نقره نشان دهنده درصد خلوص این فلز است بالا ترین عیار نقره 999 است که نشان دهنده بیشتر ین خلوص یعنی 99 درصد است اما به طور کلی در ساخت اشیاء و زیورالات و دیگر لوازم نقره از عیار پایینتری استفاده می شود چرا که فلز نقره بسیار نرم است و برای ساخت این وسایل باید با دیگر فلزات ترکیب شود و به این صورت عیار نقره کمی پایینتر می آید. عدد 925 روی اکثر زیورالات نشان دهنده عیار نقره است.
    نظر ها  (0) جعبه جواهر نقره
    طلا و نقره دو فلز بسیار گران بها و پر طرف دار برای ساخت زیور آلات می باشند. بسیاری از افراد به زیور آلات طلا و نقره علاقه دارند و شایان به ذکر می باشد که نگه داری از این زیور آلات بسیار مهم است. به همین دلیل است که جعبه های جواهر زیبا و شکیل به وجود آمده اند که شما بتوانید وسایل گران بها خود را در آن جا نگه داری کنید.
    نظر ها  (0) سرویس آینه و شمعدون نقره
    در واقع امروزه استفاده از آینه و شمعدان جزو یکی از سنت های زیبای سفره های عقد و عروسی می باشد که بسیار پرکاربرد بوده و در رنگ ها و نمونه های مختلف موجود است؛ از جمله موارد شکیل آینه و شمعدان نقره و طلا می باشد.. استفاده از آینه و شمعدان سنتی دیرینه است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده و نمادی از خوش یمنی و برکت روی سفره می باشد.
    نظر ها  (0) خرید ظروف نقره
    ظروف نقره از جمله ظروف تزئینی هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از خاص پسندان قرار گرفته است . هنگام خرید ظروف نقره توجه به قیمت و کیفیت و ظرافت ساخت آن اهمیت بسزایی دارد.
    نظر ها  (0) تخمه برلیان چیست؟
    تخمه برلیان نوعی سنگ برلیان تراش خورده است که با ظرافت خاصی توسط جواهر سازان تراش خورده و تشخیص اصل بودن آن هنگام خرید اهمیت دارد.
    نظر ها  (0) حلقه پلاتین
    وقتی به یک حلقه ازدواج سنتی فکر می کنید، یک طلای کلاسیک معمولاً به ذهن شما خطور می کند، با این حال، اگر به دنبال چیزی کمی متفاوت هستید، می توانید برای ازدواج خود حلقه پلاتین را در نظر بگیرید.
    نظر ها  (0) نقره شکسته و قیمت آن
    نقره یکی از فلزات زیبا و درخشان می باشد که در صنعت جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل قدمت بسیار بالایی نیز دارد. نقره شکسته با استفاده از روش لحیم کاری تعمیر می شود که تخصص خاصی در این زمینه نیاز است. از این رو در ادامه این مطلب شما را به طور کامل با این موضوع آشنا خواهیم کرد. از این رو همراه ما باشید.