جستجو
فارسی
دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های بلاگ  "2021"  از "panchi"

    نظر ها  (0) قیمت انگشتر تک نگین زنانه
    قیمت انگشتر تک نگین زنانه به عواملی مانند نوع نگین، جنس رکاب و وزن آن بستگی دارد، انواع انگشتر تک نگین زنانه مانند انگشتر تک نگین شرف شمس، انگشتر تک نگین زمرد، یاقوت، عقیق، فیروزه و ...وجود دارد که هر کدام خواص و ویژگی های منحصر بفردی داشته و قیمت مشخصی نیز دارند.
    نظر ها  (0) انگشتر زنانه فیروزه
    امروزه کارخانه های زیادی به وجود آمده است که به تولید انواع انگشتر فیروزه زنانه مشغول هستند. انگشتر فیروزه زنانه دارای جایگاه بالایی برای بانوان می باشد و میان آن ها بسیار پر طرفدار می باشد. یکی از جواهراتی که خانم ها علاقه بسیاری دارند از آن استفاده کنند انگشترهای فیروزه می باشد. از مهمترین نگین ها که در این دسته از جواهرات برای افرودن زیبایی، استفاده می شود نگین فیروزه نیشابور می باشد که در فروشگاه های جواهرات زیادی این نوع جواهرات به فروش میرسد.
    نظر ها  (0) تاج عروس ، تاج طلا
    تاج عروس اهمیت ویژه ای درمیان اکسسوری های عروس خانم ها دارد و اگر به درستی انتخاب شود می تواند زیبایی خارق العاده ای به عروس هدیه دهد. در این میان تاج طلا در رتبه نخست قرار دارد و زیبایی و شکوه ویژه ای را ارائه می دهد.
    نظر ها  (0) انواع سنگ های قیمتی آبی رنگ
    سنگ های قیمتی آبی رنگ می توانند روی انواع جواهرات به کار بروند یا به تنهایی کاربردهای فراوانی دارند.
    نظر ها  (0) فروش نقره
    سرمایه‌گذاری در نقره همانند سرمایه گذاری در طلا رونق یافته است. نقره نيز مثل طلا یک سرمایه‌گذاری فیزیکی است که به راحتی به دست نمی‌آید. چون منابع محدودی بر روی زمین دارند. همچنین نقره با افزایش و کاهش نرخ دلار قیمتش بالا و پایین می‌رود؛ اما میزان ضرر و سود نقره از طلا کمتر است زیرا حبابی نیست.
    نظر ها  (0) کمربند طلا
    استفاده از زیورآلات از روزگاران گذشته تا به امروز در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار بوده است و حتی کسانی که از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند حداقل یک بار در طول عمر خود از این فلز با ارزش استفاده کرده اند. کمر بند طلا از جمله زیورآلاتی است که در بین بعضی از اقوام مختلف ایران جایگاه خاصی دارد. استفاده از کمربند طلا در بین مردم مهدیشهر به زمانهای دور برمی گردد چون مردم این شهر به زیورآلات علاقه نشان می دهند از کمربند طلا نیز استفاده می کنند
    نظر ها  (0) سرویس کادویی جواهر
    عمر استفاده از زیور و جواهر، در طول تاریخ چندهزار ساله بشریت ادامه داشته و اولین نشانه های استفاده از جواهرات به بیش از هزار سال قبل می رسد. در این زیورها از صدفها و دیگر سنگ های زینتی زیبا استفاده می شده که در کنار جنبه های زیبایی و زیوری، با اعتقادات پزشکی و حتی جادویی همراه بوده است.
    نظر ها  (0) سنگ های ماه تولد خرداد کدام می باشند؟
    ما در این مطلب سعی کردیم شما را با سنگ های متولدین ماه خرداد آشنا کنیم ، سنگ های متولدین این ماه زمرد، مروارید، سیترین، سنگ چشم ببر، الکساندریت، کربزوپراس هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال سنگ مروارید دارای درخشندگی بسیاری می باشد که از خلیج فارس و استرالیا می توان آن را یافت.
    نظر ها  (0) تسبیح عقیق
    تسبیح عقیق با تراش سنگ زیبای عقیق تهیه می شود که علاوه بر زیبایی ظاهری اثرات مثبت و فواید متعددی نیز به همراه دارد و فرکانس های مثبت را جذب می کند. ائمه ما تاکید بسیاری به استفاده از سنگ عقیق کرده اند و به همین دلیل است که تسبیح عقیق می تواند مزایای بسیاری در زندگی شما داشته باشد.
    نظر ها  (0) انگشتر طلای مردانه یاقوت کبود
    انگشتر مردانه یاقوت کبود از طراحی بسیار جذابی برخوردار است که آقایان را به ظاهری آراسته و درخورد شرکت در جلسات رسمی و مهمانیهای مجلل می کند. انگشتر مردانه با رکاب طلای سفید از از رکاب و تاجی پهن برخوردار است که از مشخصه های اصلی انگشتر مردانه است.
    نظر ها  (0) دستبند کادویی نقره
    دستبند های نقره از زمان های گذشته در میان ایرانیان جایگاه خاص و ویژه ای داشته است و مردم به منظور زیبایی و برازندگی بیشتر از آن ها استفاده میکردند. دستبند نقره عقیق مردانه و زنانه و همچنین دستبند فیروزه و نقره و دستبند های نقره ترکیب شده با سنگ های زینتی در میان ایرانیان همیشه مورد توجه بوده است و یکی از بهترین کادوهایی که می توانید برای زنان و دختران است.
    نظر ها  (0) قیمت و مشخصات تسبیح یسر اصل
    کسانی که علاقه به جواهرات و کالاهای لوکس دارند و مذهبی نیز هستند گاهی به جمع آوری کلکسیون تسبیح روی می آورند و اگر راغب باشند می خواهند بدانند قیمت و مشخصات تسبیح یسر اصل چیست؟
    نظر ها  (0) تسبیح سندلوس
    سندلوس صمغ نوعی درخت است و به خاطر شباهتی که به کهربا دارد اصولا با آن اشتباه گرفته می شود، بوی خوشایندی ندارد قدیمی ترین نوع سندوس متعلق به کشور آلمان است . از سندلوس در ساخت تسبیح استفاده می شود،سندلوس های مرغوب و قدیمی از آلمان به شکل شمش وارد شهر های زیارتی می شد. بعد از آن که به این شمش ها شکل دادند، آن ها را به صورت تسبیح به رنگ ها و اندازه های مختلف درست کرده وارد بازار می کردند.
    نظر ها  (0) استفاده از طلا در صنعت
    نقش و اهمیت طلا بر اقتصاد، سیاست، فرهنگ و زندگی انسان تعجب آور است. طلا فلزی بسیار مفید است و به دلیل خاصیت خاصی که داراست کاربرد های بسیار زیادی دارد. طلا می تواند به شکل های مختلف در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و انواع آلیاژهای طلا در صنعت ارزش روزافزونی پیدا کرده است. طلا در صنایع و نیز سیستم های دفاعی با فنّاوری بسیار مدرن کاربرد دارد.
    نظر ها  (0) جعبه ساعت
    با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای خرید ساعت مچی در کشور و استفاده از این وسیله به عنوان اولین انتخاب برای هدیه دادن و با توجه به این که این محصولات تماما بدون جعبه عرضه می شوند نیاز به تولید جعبه با کیفیت برای این هدیه ماندگار بیش از پیش حس می شود.
    نظر ها  (0) استفاده از طلا در الکترونیک
    مهمترین کاربرد صنعتی طلا در صنعت الکترونیک است. دستگاه های الکترونیکی در حالت جامد از ولتاژها و جریانهای بسیار کم استفاده می کنند که به راحتی با خوردگی یا لکه دار شدن در نقاط تماس، قطع می شوند. طلا هادی بسیار کارآمد الکتریسیته است که می تواند این جریانات ریز را تحمل کند و از خوردگی در امان بماند و از این رو کاربرد طلا در الکترونیک بسیار چشمگیر است.
    نظر ها  (0) مینا صبی ( اهوازی)
    ینای صبی از رشته های هنری خاص استان بوده که توسط هنرمندان صنایع دستی صابئین مندایی تولید می شود . (وجه تسمیه آن نیز به همین دلیل می باشد).در گذشته میناکاری بر روی احجام نیز صورت می گرفته اما اکنون اغلب بر روی زیورآلات انجام می شود.ساخت زیورآلات و مینا کاری بر روی آن هردو توسط خود صنعتگر انجام می گیرد.مواد اولیه مصرفی طلاو نقره بوده و نقوش بکار رفته در آن تصاویر کوه،قایق،نخل،شتر،لنج،پل اهواز و ... می باشد و تنها منطقه تولید آن در کشور و استان شهرستان اهواز می باشد.
    نظر ها  (0) شیر آلات طلا
    امروزه شیرالات متنوعی در بازار وجود دارد که یکی از لوکس ترین و شیک ترین آن شیرالات طلا است، این شیرالات با روکش طلا هستند که رنگ خود را در سالهای متمادی حفظ کرده و زیبایی منحصر بفردی به خانه شما می دهند.
    نظر ها  (0) سنگ آکوامارین
    در این مقاله سعی کردیم شما را با سنگ آکوامارین آشنا کنیم همانطور که گفتیم رنگ این سنگ آبی است و نوعی سنگ قدیمی است که از دیرباز از آن به عنوان رفع طلسم و جادو استفاده می کردند تقریبا تمامی قاره ها این نوع سنگ را استخراج می کنند اما بیشترین ذخایر آن در کشور روسیه می باشد. این سنگ دارای خواص بی نظیری همچون درمان گلو درد، درمان آرتروز و تقویت اعصاب و سیستم ایمنی بدن است.
    نظر ها  (0) سنگ تورمالین
    تورمالین یکی از کانی های یافت شده در طبیعت است که تنوع رنگی بالایی دارد و در زمینه تزئینی و همچنین چاکرا درمانی کاربرد دارد این سنگ متناسب با رنگی که دارد در چاکراهای مختلف بدن تاثیر گزار است.
    نظر ها  (0) ورق طلا در دکوراسیون داخلی
    ورق طلا در دکوراسیون داخلی سبب ایجاد سبکی زیبا در نمای داخلی فضا می گردد.
    نظر ها  (0) جعبه جا انگشتری
    جعبه جا انگشتری یکی از انواع جعبه جواهرات می باشد که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای نگه داری از انگشتر و جواهرات شما باشد. جعبه جا انشگتری انواع و اقسام مختلفی دارد که شما می توانید بر اساس میزان بودجه خود و هم چنین سلیقه تان آن ها را تهیه فرمایید.
    نظر ها  (0) سنگ فیروزه چیست؟
    سنگ فیروزه کانی از جنس فسفات آبدار، آلمینیوم و مس با ساختار بلوری کج وجهی است و بهترین ناحیه از نظرآ ب و هوایی برای تشکیل این سنگ مناطق خشک است، معدن سنگ نیشابور از قدیمی ترین و مهمترین معدن در کشور و در سطح جهان نیز از شهرت و اعتبار خاصی برخوردار است.
    نظر ها  (0) سنگ ها و انگشترهایی که خواصشان از سوی ائمه ذکر شده است کدام اند؟
    انواع سنگها هستند که خواص آنها از جانب ائمه ذکر شده است به گونه ای که همراه داشتن این سنگ ها در قالب نگین انگشتری موجب بهره مند شدن صاحب آن انگشتر از این خواص میشود در این میان میتوان به نگین انگشتری عقیق، حدید،فیروزه و... اشاره کرد.
    نظر ها  (0) سنگ لابرادوریت
    ام سنگ لابرادوریت از مکان اکتشافش یعنی جزیره پائول، نزدیک نین در لابرادور کانادا گرفته است. این کانی در سال ۱۷۷۰ به وسیله یک مبلغ دینی موراوی (اهل چک) در آنجا کشف گردید.لابرادوریت به دلیل لابادورسانس بودن ، یک سنگ تزئینی محبوب بشمار می آید و باعث ایجاد یک پدیده نوری خیره کننده از یک رنگ سبز آبی تا براق آبی عمیق می شود که در نور می درخشد , به این سنگ, سنگ اقیانوسی هم می گویند. گونه های دیگر ، از جمله نمونه های نادر ، رنگین کمان خیره کننده ای از براق کننده سبز ، بنفش یا نارنجی به نام اسپکترولیت را ارائه می دهند.لابرادوریت دارای پدیده لابرادورسنس (labradorescence) و جلوه ای متالیک و درخشش آبی سبز می باشد که در بازار نمونه هایی با طیف کامل خواهان بیشتری دارند.
    نظر ها  (0) از سنگ یاقوت سرخ چه می دانید؟
    از سنگ یاقوت سرخ چه می دانید؟ یکی از سنگ های گران قیمت که بر روی جواهرات به کار می رود سنگ یاقوت سرخ است، این سنگ از خواص و ویژگی های خاصی برخوردار است که همواره مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. به راستی از سنگ یاقوت سرخ چه می دانید؟
    نظر ها  (0) سنگ یشم چیست؟
    سنگ یشم یکی از زیبا ترین سنگ ها در جهان می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. از سنگ یشم بیشتر در جواهر سازی و مجسمه سازی استفاده می کنند به دلیل آن که رنگ بسیار خیره کننده ایی دارد و هم چنین ترکیب آن با طلا می تواند زیبایی بسیاری را ایجاد کند. در این مقاله به سنگ یشم و موارد کاربرد آن پرداخته ایم.
    نظر ها  (0) خرید انواع ظروف نقره
    خرید سروف نقره از جمله خریدهای لوکسی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بسیاری از افراد ظروف نقره را به دلیل زیبایی و با هدف تزئینی خرید میکنند. در هنگام خرید این ظروف توجه به اصل بودن و کیفیت آن اهمیت بسزایی دارد
    نظر ها  (0) بررسی انواع رکاب انگشتر نقره
    انواع مختلفی از رکاب انگشتر نقره وجود دارد که هر کدام زیبایی خلص خود را دارند، از آن جمله می توان رکاب فیلی، خورشیدی، اشکی و ... را نام برد.