جستجو
فارسی
دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    چگونه تاج طلا عروس را انتخاب کنیم؟

    چگونه تاج طلا عروس را انتخاب کنیم؟

    یکی از اکسسوری هایی که عروس را از سایر مهمانان متمایز می کند تاج است. تاج،  مکمل شینیون و میکاپ است و باید متناسب با فرم صورت و شینیون شما انتخاب شود. مدل های زیادی از تاج عروس در بازار موجود است که یا جنسی سخت دارند و یا نرم و سبک هستند. تاج را بعد از انتخاب لباس عروس و بعد از اینکه مدل موی شما مشخص شد انتخاب کنید. هنگام انتخاب لباس عروس خود می توانید اکسسوری هایی مانند تاج عروس و تور عروس را هم با لباس خود امتحان کنید تا برای انتخاب مدل مناسب ایده بگیری.

    اهمیت تاج طلای عروس

    اگر شما از عروس خانم هایی هستید که می خواهید از تاج طلای عروس استفاده کنید در هنگام انتخاب تاج عروس مناسب باید موارد و نکات بسیاری از جمله فرم صورت، مدل مو و آرایش، مدل لباس و... را در نظر بگیرید. تاجی که در روز عروسی بر سر خواهید گذاشت، شما را به یک ملکه زیبا تبدیل خواهد کرد، پس بهتر است با در نظر گرفتن جزئیات، خود را به یک ملکه بی عیب و نقص تبدیل کنید. برخی افراد زمانی که برای خرید عروسی به بازار می روند، خرید تاج را در اولویت خود قرار داده و سعی می کنند در همان روز اول، تاج عروسی را نیز خریداری کنند. اما این کار صحیح نبوده و تاج باید جزء آخرین وسایلی باشد که برای عروسی خریداری می شود، چون تاج عروس باید با لباس، مدل مو و همین طور با فرم صورت هم خوانی داشته باشد.

    انتخاب تاج عروس بر اساس فرم صورت :

    تاج طلای عروس نیز مدل های مختلفی داشته و با توجه به فرم صورت انتخاب می شود. افرادی که صورت گرد و تپلی دارند می بایست در هنگام انتخاب تاج عروس به سراغ تاج های بلند و کشیده بروندچون این تاج ها باعث می شود صورت افراد تپل کمی فرم گرفته و کشیده به نظر آید. افرادی هم که دارای صورت کشیده اند، ترجیح می دهند در روز عروسی خود موهایشان را شینیون کنند، بهتر است از تاج هایی که روی پیشانی قرار می گیرد و به اسم تاج هدبندی معروف هستند، استفاده کنند.

    افراد دارای صورت کشیده و لاغر، نباید به سمت تاج های بلند بروند. حتی اگر این مدل تاج ها مورد پسندشان بوده و مد روز باشد نباید با توجه به فرم صورت این نوع تاج را ترجیح دهند. زیرا ترکیب صورت کشیده با تاج بلند و موی کشیده قطعا زیبا نبوده و افتضاح به بار خواهد آمد. تاج عروس نیز مدل های مختلفی داشته و با توجه به فرم صورت انتخاب می شود. اگر صورتی با فرم مربعی شکل هستید. موهای خود را با موج های لطیف و نرم شینیون کنید و از اکسسوری های کوچک استفاده کنید. به هیچ عنوان از تاج های خیلی بزرگ استفاده نکنید. یک گل سر یا شکوفه کوچک در کنار سرتان به شما ظاهری بهتر خواهد داد.

    ایده آل ترین فرم صورت برای انتخاب تاج، صورت بیضی شکل است. در این فرم صورت،هر نوع تاجی برای صورت شما مناسب است بنابراین مطابق شینیون و لباس عروس و البته سلیقه خود تاج عروسی خود را تهیه کنید. تاج های گرد، تل هایی که بر روی پیشانی قرار می گیرند و تاج هایی که در وسط ارتفاع بیشتری دارند، همگی برای صورت شما انتخاب های درستی می باشند. اگر صورت شما در فرم قلبی قرار دارد، بهتر است به جای استفاده از تاج از ریسه های باریک و ظریف در روی سر خود استفاده نمایید.

    انواع مدل تاج طلای عروس

    انواع مدل تاج طلای عروس :

    مدل تاج طلای عروس تنوع زیادی دارد و شما می توانید برای هر سلیقه و هر مدل مو، ده ها مدل تاج انتخاب کنید. تاج ها از نظر شکل ظاهری متنوع زیادی دارند مانند: مدل ملکه ای، مدل پیشانی، تاج ریسه، رومی، مدل پرنسسی و... . تاج های ملکه ای به صورت دایره ای هستند که این مدل تاج در ارتفاع های مختلف و باریک و پهن وجود دارند. مدل پرنسسی به صورت نیم دایره هستند و بیشترین تنوع طرح در این مدل تاج وجود دارد. تاج های پیشانی فقط بر روی پیشانی نصب می شوند.

    این مدل تاج به صورت ریسه، ژله ای و فلزی در بازار موجود می باشند. تاج رومی ریشه در روم باستان دارد به این دلیل که پادشاهان و سران نظامی در روم باستان از شاخه و برگ درخت زیتون به عنوان تاج استفاده می کردند و به همین دلیل نام مدل رومی روی این مدل تاج عروس گذاشته شده.

    نکات مهم در انتخاب تاج عروس :

    در این قسمت می خواهیم به بررسی چند نکته در انتخاب درست مدل تاج بپردازیم.

    همانطور که در بالا اشاره کردیم اولین نکته برای انتخاب تاج مناسب، در نظر گرفتن فرم صورت با مدل تاج می باشد.مدل لباس عروس هم در انتخاب تاج تاثیر دارد و اگر لباس شما بسیار کار شده و پر زرق و برق است باید تاج سر خود را ساده انتخاب کنید و برعکس، اگر لباس عروسی شما خیلی ساده است و کار شده نیست، باید سراغ تاج های کارشده و لوکس بروید.

    یکی دیگر از نکات مهمی که در خصوص انتخاب مدل تاج عروس، قد عروس خانم است. اگر قد بلندی دارید بهتر است تاج های کوتاه را انتخاب کنید و اگر شما قدتان کوتاه است باید از تاج های کشیده و بلند استفاده کنید.انتخاب تاج به مدل جواهراتی که استفاده می کنید هم ربط دارد. اگر شما سرویس جواهرات پر از نگین پوشیده اید، بهتر است ساده ترین تاج را انتخاب کنید تا خیلی توی ذوق نزند.

    انواع تاج عروس

    تاج ها جنس های مختلفی دارند که دوتا از آن ها در بازار بیشتر طرفدار دارند. یکی از آن ها جنس سفت و محکمی است و دیگری منعطف و نرم. ما برای شما تاج های نرم و سبک را پیشنهاد می کنیم. تاجی که به طور کامل روی شینیون شما بخوابد و سنگینی اش باعث بهم ریختن های شما نشود. تاج را در دست بگیرید و نرمی و انعطاف آن را امتحان کنید و سبکی و آسانی اش را روی سر خود بسنجید و بعد تصمیم نهایی تان را برای خرید بگیرید.

    معمولا رایج ترین رنگ به کار ر فته در تاج عروس ها رنگ نقره ای است. در حال حاضر تاج هایی با رنگ طلایی و نگین دار وارد بازار شده اند و طرافدار خاص خود ر ا دارند. برای انتخاب تاج های رنگی باید دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید تا هارمونی رنگی بین لباس، آرایش و تاج رنگی تان برقرار شود.

    انواع تاج عروس

    ویژگی ها و قیمت تاج طلای عروس :

    تاج عروس را بر اساس ویژگی های سر عروس خانم تهیه کنید زیرا تاج نباید خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد. تاج عروسی که انتخاب می کنید حتما درخشان و ظریف باشد این موضوع باعث می شود تا بی نظیر و فوق العاده بنظر برسید. بسته به مکان و سنت مراسم عروسی می توان از تاج عروسی فانتزی و کلاسیک و... استفاده کرد. قیمت تاج طلای عروس ممکن است با توجه به برخی از معیار ها مانند نوع مدل ها، مواد استفاده شده و محل خرید شما متفاوت باشد. قبل از خرید تاج عروس، دانستن عواملی که در قیمت آن تاثیر گذار بوده مفید است. اگر می خواهید مدلی با سنگ انتخاب کنید، سنگ های انتخاب شده بر قیمت ها تاثیر می گذارد.

    سخن آخر

    یکی از المان های زیبایی و آرایش عروس استفاده از عناصر تزیینی در لباس و یا آرایش مو عروس است که تاثیر زیادی بر روی هزینه آرایش عروس دارد. از میان این عناصر، تاج طلای عروس اهمیت بیشتری نسبت به بقیه آن ها دارد. تاج عروس اگر به خوبی انتخاب شود علاوه بر خیره کننده بودن می تواند بر زیبایی عروس زیبا بیافزاید. به طور کلی مهم است تاجی را انتخاب کنید که ویژگی های صورت شما را تکمیل کند و بهترین ظاهر شما را به نمایش بگذارد. مدل مو عروس با تاج همیشه ترند است و هیچ گاه قدیمی و تکرار ی نمی شود. برای انتخاب تاج باید رنگ موهایتان را هم در نظر بگیرید.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

    نظرات
    ثبت نظرات Close