جستجو
فارسی
دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    چگونگی ست کردن طلا با لباس

    چگونگی ست کردن طلا با لباس

    همه ما می دانیم که برای دیده شدن باید همه چیز از جمله لباس، کفش، کیف با هم ست باشد اما آیا از اهمیت ست بودن طلا با لباس آگاه هستید؟ بله درست متوجه شدید پوشیدن طلای هم ست با لباس یکی از روش های مناسب در دیده شدن در مهمانی ها و مراسم های دورهمی است. خیلی از ما در زمان پوشیدن لباس برای حاضر شدن در مراسم های دورهمی اهمیت چندانی به هم ست بودن طلا با لباس نمی دهیم و قصدمان فقط آماده شدن است.

    در این بین اگر در زمان حاضر شدن از لباس و طلای هم ست استفاده کنید مطمئن باشید بیش از مهمانان دیگر در مراسم های عروسی و جشن ها به چشم خواهید آمد. ما در این مقاله  از سایت کافه طلا قصد داریم به موضوع چگونگی ست کردن طلا با لباس بپردازیم و برخی از ترفندهای موثر در این رابطه را برای شما بیان کنیم پیشنهاد ما به شما این است که برای بهتر دیده شدن در مراسم های شاد خود محتویات این مقاله را از دست ندهید و این مقاله را تا انتهای متن مطالعه کنید.

    اصول ست کردن گردنبند طلا با انواع لباس ها

    گردنبند طلا انواع و اقسام متنوعی دارد که هر کدام نیز طرح های خاصی دارند در حقیقت این تنوع بالا در گردنبند موجب می شود شما دامنه انتخاب بازتری داشته باشید اما دقت داشته باشید که انتخاب شما در این مرحله کمی سخت تر خواهد شد اما نگران نباشید با شناخت گردنبند طلا متوجه خواهید شد کدام جواهرات طلا را بر روی کدام لباس بپوشید. ما در ادامه متن برخی از لباس هایی که در مراسم های مختلف می پوشید را برای شما بیان می کنیم و اینکه کدام گردنبند هم ست با لباس مورد نظر باید پوشیده شود.

    ست کردن جواهرات طلا با لباس مجلسی

    لباس مجلسی یکی از لباس های زیبا و جذابی است که در مهمانی های شبانه رسمی پوشیده می شود اگر شما قصد رفتن به این مهمانی ها را دارید برای بهتر دیده شدن باید هوشیارانه عمل کنید و از هم ست جواهرات طلا با لباس استفاده کنید. جواهرات طلا از جمله گردنبندی که برای این مراسمات انتخاب می کنید باید دارای نگین های زمرد و الماس باشد. سنجاق سینه هم باید نگین های درخشانی داشته باشد.

    ست کردن جواهرات طلا لباس اداری و رسمی

    برای هم ست کردن جواهرات طلا در لباس اداری و رسمی بهتر است از جواهرات ساده از جمله گردنبند ساده و ظریف استفاده کنید. گردنبندهای ظریف در عین سادگی جذابیت بالایی دارند و برای محیط اداری مناسب تر هستند.

    هم ست کردن جواهرات طلا با لباس کژوال و غیررسمی

    در دورهمی های دوستانه و غیر رسمی بهتر است از جواهرات ظریف و ساده همچون پلاک ها، گردنبند نمایشی و چوکر ، گردنبند زنجیری و ساده استفاده کنید. دقت داشته باشید وقتی لباس های ساده می پوشید بهتر است از جواهرات درخشان تر استفاده کنید و زمانی که لباس شلوغی می پوشید بهتر است از جواهرات طلا هم ست ساده و تک رنگ استفاده کنید.

    اهمیت هم ست بودن جواهرات طلا با لباس

    اهمیت هم ست بودن جواهرات طلا با لباس

    ست بودن جواهرات طلا با لباس اهمیت بالایی در زیبا دیده شدن شما در مراسمات شاد و دورهمی ها دارد. در مراسم ها چشم همه مهمانان و دوستان به سبک لباس و جواهرات شما است به همین خاطر پوشیدن جواهرات هم ست با لباس علاوه بر اینکه در زیبا دیدن شما موثر است از طرفی شما را مرتب و شیفته خود نشان می دهد که چقدر به ظاهر و استایل خود توجه دارید.

    این روزها با طراحی های بی نظیر در ساخت جواهرات متنوع می توان در مراسم های دورهمی از جواهرات هم ست با لباس بهره گرفت. زیورالات هم ست با لباس  و اکسسوری جذابیت ظاهر و چهره شما را چندین برابر نشان می دهد. فرض کنید در مهمانی ها با ظاهر ساده و بدون جواهرات حاضر شوید توجه داشته باشید که برای دیده شدن این استایل و ظاهر ساده به هیچ وجه مناسب نیست بلکه باید با بکار بردن ترفندهای متنوع به فکر راه حل باشید و ظاهر و استایل ساده خود را به کلی تغییر دهید.

    ترفندهای ست کردن جواهرات طلا با لباس

    نگران نباشید این ترفندها خیلی ساده و کاربردی هستند و با دانستن هر کدام از ترفندها شما به راحتی می توانید در مهمانی ها شرکت کنید و همه نگاه ها را به سمت خود بکشانید.

    این ترفندها عبارت اند از:

    شما برای حاضر شدن در مراسم ها و جشن های شاد می توانید براساس ظاهر لباس از جواهرات هم ست استفاده کنید. به این نکته دقت داشته باشید که اگر لباس ساده ای می پوشید حتما از جواهرات طلا در سایز بزرگتر استفاده کنید. این ترفند در بهتر دیده شدن ظاهر شما بسیار موثر است.

    ترفند دومی که بهتر است در هم ست بودن جواهرات طلا با لباس بکار ببرید این است که از جواهرات هم ست با رنگ لباس استفاده کنید. اگر لباسی که پوشیده اید رنگ مات و ساده ای دارد از جواهرات شلوغ و اگر رنگ لباس شما جیغ است از زیور آلات ساده استفده کنید.

    ست کردن جواهرات طلا با طرح لباس نیز یکی از مهمترین ترفندها است که اگر لباس شما طرح شلوغ تری دارد بهتر است از جواهرات هم ست نظیر جواهرات کوچک و ساده بر روی ان استفاده کنید.جواهرات ساده و ظریف همیشه جذابیت خاصی داشته و دارد و هیچ زمان از میزان جذابیت آن چیزی کاسته نشده است پس به جای جواهرات سنگین و بزرگ بهتر است از جواهرات قیمتی ظریف و ساده استفاده کنید.

    شاید برایتان جالب باشد بداید که شما می توانید از جواهرات هم ست براساس یقه لباس نیز استفاده کنید. نوع یقه لباس در هم ست بودن با جواهرات طلا نقش بسزایی دارد به عنوان مثال برای یقه های گرد و قلبی بهتر است از هم ست جواهرات طلا همچون گردنبند ظریف و کوتاه استفاده کنید. برای یقه های لوزی، خشتی نیز باید از جواهرات طلا هم ست استفاده کنید تا گردنبند طلایی که انتخاب می کنید کاملا بر روی گردن و لباستان دیده شود.

    براساس نقطه کانونی نیز می توانید جواهرات طلا را انتخاب کنید. به این نکات دقت داشته باشید که برای بهتر دیده شد گردنبند ساده و ظریف بهتر است از گوشواره های ظریف استفاده کنید. اگر گردنبند شما بلند است بهتر است از گوشواره های آویز دار و بزرگ استفاده کنید.

    ست کردن رنگ نگین جواهرات طلا با لباس هم اهمیت بالایی در دیده شدن شما در مراسم ها و مهمانی های دارد. بهتر است به رنگ نگین جواهرات طلا دقت داشته باشید و با توجه به رنگ نگین های بکار رفته در آن لباس هم رنگ با آن نگین ها را خریداری کنید. به عنوان مثال اگر نگین جواهرات طلایی که پوشیده اید به رنگ سبز باشد بهتر است رنگ لباس شما نیز سبز یا متمایل به رنگ سبز باشد.

    ترفندهای ست کردن جواهرات طلا با لباس

    سخن پایانی

    این روزها با طراحی ها و ساخت جواهرات و زیورالات طلا در مدل های متنوع بهتر است در مراسم های شاد و دورهمی از لباس های متناسب با جواهرات طلا استفاده کنید. پوشیدن لباس های هم ست با جواهرات طلا نقش موثری در زیبایی و جذابیت شما دارد. دقت داشته باشید که با بکار بردن ترفندهای که در این مقاله برای شما بیان کردیم شما به راحتی می توانید هم ست با لباستان جواهرات طلا بپوشید بدین شکل شما در مراسم ها و جشن های دورهمی  به زیبایی می درخشید.

    نظرات
    ثبت نظرات Close